Godziny otwarcia firmy: Pn-Pt: 8:00-16:00
Hurt: (+48) 505-818-281 Detal: (+48) 67-216-79-13 biuro@frejus.com.pl
European Union English

  • Strona główna
  • Kategorie
  • Współpraca
  • Serwis
  • Polityka firmy
  • Kontakt
  • FAQ
  • Strona główna
  • Kategorie
  • Współpraca
  • Serwis
  • Polityka firmy
  • Kontakt
  • FAQ
  • UE EN
  • European Union

Obowiązek informacyjny RODO


Szanowni Państwo
Z dniem 25 maja 2018 r. zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane popularnie jako „RODO”). RODO obowiązywać będzie w identycznym zakresie we wszystkich krajach Unii Europejskiej, a więc także w Polsce i wprowadza szereg zmian w zasadach regulujących przetwarzanie danych osobowych, które będą miały wpływ na wiele dziedzin życia, w tym na korzystanie z usług internetowych.
Uprzejmie informujemy:
  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: FHU Stanisław Frejus  z siedzibą w Siedlisko 13 64-980 Trzcianka, NIP 7631785741
  2. Kontakt z Administratorem Danych – frejus@op.pl
  3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji umowy zamówienia, na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.;
  4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa oraz podmioty uczestniczące w realizacji usług;
  5. Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres uznany za konieczny do celu, w jakim zostały zebrane (w tym zgodnie z wymogami obowiązujących przepisów i regulacji prawnych); Dane osobowe mogą być przechowywane dłużej, w przypadku, gdy taki wymóg określają przepisy lub regulacje prawa oraz w celu ustalenia, wykonywania lub obrony praw administratora;  
  6. Posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych;
  7. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego;   
  8. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże odmowa podania danych może skutkować odmową realizacji usługi/umowy.




OGÓLNE WARUNKI SPRZEDAŻY


I Ustalenia ogólne


1. Niniejsze "Ogólne Warunki Sprzedaży" w skrócie "OWS" stanowią integralną część wszystkich ofert handlowych i usługowych składanych przez naszą firmę.
2. Porozumienia, wprowadzające zmiany do niniejszych warunków, stają się wiążące dopiero po pisemnym potwierdzeniu ich przez Dostawcę.
3. Pod pojęciem „Towary” należy rozumieć produkty znajdujące się w ofercie handlowej Dostawcy (dalej: towary), będące przedmiotem zamówień złożonych przez Zamawiającego i przyjętych przez Dostawcę do realizacji. Jako „towary” należy także rozumieć usługi wykonywane przez Dostawcę, do których niniejsze Ogólne Warunki Sprzedaży stosuje się odpowiednio.

II Oferta

1. Zamawiający składa zamówienie w sposób wskazany w pkt 2. na podstawie oferty Dostawcy przesłanej w formie pisemnej, faksem lub drogą elektroniczną.
2. Dostawca podejmuje się realizacji zamówienia przesłanego do jego siedziby w formie pisemnej pocztą, faksem lub drogą elektroniczną. Zawarcie umowy sprzedaży między Stronami następuje na warunkach określonych w ofercie Dostawcy oraz wynikających z postanowień OWS. Późniejsze zmiany i uzupełnienia umowy sprzedaży wymagają dla swojej ważności formy pisemnej. Wszelkie dokumenty ofertowe i projektowe stanowią intelektualną własność Dostawcy i bez jego pisemnej zgody nie mogą być powielane ani udostępniane osobom trzecim.
3. Realizacja umowy sprzedaży ze strony Dostawcy polega na przeniesieniu na Zamawiającego własności towaru i jego wydaniu, a ze strony Zamawiającego na odbiorze towaru i dokonaniu płatności za towar, zgodnie z warunkami ustalonymi pomiędzy Stronami w umowie sprzedaży.
4. Termin dostawy określony jest przez Dostawcę w ofercie. Termin dostawy może ulec przedłużeniu w przypadku siły wyższej o czas jej trwania lub z innych przyczyn niezależnych od Dostawcy – o nowym terminie dostawy towaru Dostawca powiadomi Zamawiającego.

III Cena i warunki płatności

1. Wszystkie ceny należy rozumieć jako ceny brutto, zawierające podatek od towarów i usług (VAT).
2. Koszty transportu i opakowania pokrywa w całości Zamawiający. 3. Obowiązują warunki płatności uzgodnione w ofercie. Wpłata zaliczki, jeżeli jest przewidziana, warunkuje rozpoczęcie realizacji zamówienia przez Dostawcę
4. Dopuszczalne są dostawy i fakturowanie częściowe.
5. W razie niedotrzymania terminów płatności przez Zamawiającego, naliczane będą odsetki umowne w wysokości 0,1% za każdy dzień zwłoki. Jednakże Maksymalna wysokość odsetek wynikających z czynności prawnej nie może w stosunku rocznym przekraczać czterokrotności wysokości stopy kredytu lombardowego Narodowego Banku Polskiego.
6. Zamawiający nie ma prawa do wstrzymania płatności lub dokonywania potrąceń bez pisemnej zgody Dostawcy.
7. W przypadku zaległości płatniczych poza uzgodniony termin płatności Dostawca wstrzyma wysyłki towaru do czasu uregulowania zaległości przez Zamawiającego.
8. Dostawca jest uprawniony do potrącenia swoich wierzytelności pieniężnych przysługujących mu wobec Zamawiającego oraz do dokonywania cesji wierzytelności posiadanych w stosunku do Zamawiającego na dowolnie wybrany podmiot.
9. Dostawca zastrzega sobie prawo zmiany cen w przypadku nieprzewidzianych zmian w przepisach celnych lub podatkowych, mających wpływ na koszty importu towarów zamówionych.
10. Dostawca zastrzega sobie zmianę ceny wyrażonej w PLN w przypadku, gdy średni kurs waluty zmieni się o 2 lub więcej procent od momentu wystawienia oferty.
11. Cena obowiązuje tylko dla danej partii produktów i może ulec zmianie w przypadku nowej dostawy towaru.

IV Termin dostawy

1. Termin dostawy liczy się od dnia, w którym Zamawiający i Dostawca pisemnie uzgodnili treść zamówienia. 2. Termin dostawy uznaje się za dotrzymany, jeżeli przesyłka z towarem opuściła magazyn Dostawcy w uzgodnionym terminie dostawy. Gdy wysyłka lub odbiór uległy opóźnieniu z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, wówczas przesłanie zawiadomienia o gotowości towaru do wysyłki lub odbioru, dokonane w uzgodnionym terminie dostawy, uważane jest jako dotrzymanie obowiązującego terminu dostawy.
3. Jeżeli zwłoka w odbiorze lub wysyłce towaru spowodowana przez Zamawiającego wynosi dłużej niż 30 dni, Dostawca może dowolnie dysponować towarem, a Zamawiający nie ma prawa podnosić roszczeń z tytułu nieterminowej dostawy lub braku jej realizacji. Dostawca ma też prawo domagać się od Zamawiającego zwrotu kosztów składowania towarów lub ich zwrotu do producenta.
4. Jeżeli występować będą uprzednio nieprzewidywalne przeszkody, utrudniające wywiązanie się Dostawcy z jego obowiązków lub wywiązanie się jego dostawców z ich obowiązków i gdy nie można
było zapobiec przeszkodom wynikłym z powodu działania siły wyższej, lub wskutek wystąpienia leżących poza kontrolą Dostawcy przeszkód jakiegokolwiek rodzaju, w szczególności zakłóceń w miejscu pracy producenta lub dystrybutora, opóźnień w dostawie istotnych surowców lub elementów konstrukcyjnych lub podobnych, o ile opóźnienia te spowodowały przekroczenie terminu dostawy, wówczas uzgodnione terminy dostawy ulegają odpowiedniemu przesunięciu. Jeżeli wskutek zaistniałych przeszkód Dostawca utracił możliwość realizacji dostawy, to w takich okolicznościach Dostawca może od umowy odstąpić w całości lub w części po uprzednim powiadomieniu Zamawiającego. Takie samo prawo przysługuje Zamawiającemu, gdy nie odpowiada mu odbiór w opóźnionym terminie. Przeszkody te w czasie występowania uchylają również skutki zwłoki, za którą odpowiada Dostawca. Wyłączone są dalej idące roszczenia odszkodowawcze Zamawiającego.
5. Dostawca może dokonywać dostaw częściowych.

V Realizacja dostawy i przejście ryzyka

1. Ryzyko dostawy towaru, w tym utraty lub zniszczenia, przechodzi na Zamawiającego w chwili odbioru towaru przez Zamawiającego a także przekazania go spedytorowi lub przewoźnikowi. W przypadku braku szczegółowych uzgodnień dostawa odbywa się na koszt i ryzyko Zamawiającego.
2. Jeżeli odbiór towaru opóźnia się na skutek przyczyn, za które odpowiada Zamawiający, ryzyko powyższe przechodzi na Zamawiającego z dniem postawienia towaru przez Dostawcę do odbioru w siedzibie Dostawcy lub powierzenia towaru przewoźnikowi lub spedytorowi.

VI Zastrzeżenie własności

1.Dostarczony towar pozostaje własnością Dostawcy (jako towar zastrzeżony) do czasu zapłaty przez Zamawiającego wszystkich należności.
2. W przypadku żądania zwrotu towaru, Zamawiający zobowiązany jest do jego zwrotu na własny koszt i ryzyko (zwrot obejmuje opakowanie, załadunek, transport, rozładunek, ubezpieczenie na czas transportu oraz inne wynikłe koszty) do miejsca wskazanego przez Dostawcę, w terminie 14 dni od chwili skierowania żądania.
3. W przypadku opóźnienia w zapłacie przez Zamawiającego lub innych jego działań na szkodę Dostawcy, Dostawca będzie uprawniony do wstrzymania realizacji innych Umów zawartych z zamawiającym, a Zamawiający nie będzie uprawniony do dochodzenia odszkodowania za szkodę wynikłą ze wstrzymania ich realizacji. zawartych z zamawiającym, a Zamawiający nie będzie uprawniony do dochodzenia odszkodowania za szkodę wynikłą ze wstrzymania ich realizacji.

VII Gwarancja

1. Termin gwarancji wynosi 6 miesięcy od daty wystawienia faktury za zamówiony towar lub daty wykonania usługi.
2. Gwarancja dotyczy wad powstałych w szczególności wskutek wadliwej konstrukcji, zastosowania niewłaściwych materiałów lub niewłaściwego wykonania.
3. O stwierdzeniu wad towaru należy Dostawcę niezwłocznie powiadomić, nie później jednak niż w ciągu 3 dni od stwierdzenia wady. Zareklamowany towar należy przesłać do Dostawcy w celu sprawdzenia i dokonania naprawy lub dostarczenia nowego.
4. Jeżeli w okresie gwarancji ujawnią się wady, Dostawca zobowiązany jest przystąpić do ich usunięcia w terminie do 30 dni roboczych od daty otrzymania zawiadomienia o ich ujawnieniu. Termin powyższy może ulec wydłużeniu, jeżeli usunięcie wady lub dostarczenie części jest uzależnione od osób trzecich, za które Dostawca nie odpowiada i nie ma na nie wpływu lub gdy z uwagi na rodzaj i zakres wady konieczny jest dłuższy termin, bądź sytuacja w zakładzie pracy producenta lub dystrybutora części zamiennych wymaga odpowiedniego wydłużenia terminu. W takim wypadku Dostawca zawiadomi Zleceniodawcę o nowym terminie przystąpienia do usunięcia wad. Dostawca nie jest zobowiązany do zwrotu kosztów usunięcia wad, przeprowadzonego we własnym zakresie przez Zamawiającego lub osobę trzecią.
5. Odpowiedzialność Dostawcy z tytułu gwarancji dotyczy obowiązku naprawy lub wymiany, przy czym wybór w tym względzie należy do Dostawcy. W przypadku wymiany, okres gwarancji, co do wymienionej części na wolną od wad, biegnie na nowo i wynosi 6 miesięcy. Koszty demontażu, ubezpieczenia oraz ponownego montażu ponosi zamawiający.
6. Własność wadliwych wymienionych części przysługuje Dostawcy.
7. Odpowiedzialność Dostawcy z tytułu gwarancji jest wyłączona, jeżeli naprawa, wymiana lub montaż towaru została dokonana przez osoby nie mające odpowiednich kwalifikacji i wiedzy technicznej a w szczególności jeżeli osoby te nie mają odpowiedniego wieloletniego doświadczenia i fachowego wykształcenia w dziedzinie hydrauliki siłowej oraz naprawy, diagnostyki, budowy i konstrukcji maszyn i urządzeń o napędzie hydraulicznym.
8. Podstawą wszelkich świadczeń reklamacyjnych w przypadku skrzyń biegów, mostów napędowych, pomp, silników i przekładni hydraulicznych oraz innych podzespołów hydrauliki
siłowej jest dostarczenie Dostawcy towaru w stanie nienaruszonym (zamkniętym). Po ich otwarciu w zakładzie producenta dokonywana jest szczegółowa analiza techniczna, obejmująca między innymi analizę uszkodzeń, stopień zabrudzenia, analizę oleju itp. Otwarcie jednostki lub jej rozebranie na części również gdy brak jest jakichkolwiek zabezpieczeń w postaci np. plomb skutkuje utratą gwarancji. W przypadku istniejących zabezpieczeń w postaci plomb ich zerwanie bądź uszkodzenie powoduje automatyczne odrzucenie wszelkich roszczeń gwarancyjnych przez producenta i Dostawcę.
9. Gwarancja nie obejmuje wszelkich modyfikacji dokonanych z własnej inicjatywy Zamawiającego lub osób trzecich.
10. Gwarancja nie obejmuje wad powstałych wskutek: - niewłaściwego zastosowania, eksploatacji, obsługi, składowania, - nieprawidłowego montażu przez Zamawiającego lub osoby trzecie, - działania czynników zewnętrznych, na które Dostawca nie ma wpływu, - przekroczenia parametrów technicznych zalecanych przez Dostawcę lub producenta, - stosowania niewłaściwych mediów, - uruchomienia urządzenia przed zakończeniem naprawy, - dalszej eksploatacji pomimo wystąpienia szkody, - dokonania zmian i napraw przy pomocy nieautoryzowanego personelu, - użycia nieodpowiednich części lub zastosowania części dodatkowych, nie nadających się do tego celu lub niezatwierdzonych przez Dostawcę, a także w odniesieniu do skutków przeróbek.
11. Dostawca nie ponosi żadnej odpowiedzialności w przypadku gdy przedmiot dostawy był przechowywany w sposób nieprawidłowy lub używany w sposób niezgodny z jego przeznaczeniem i właściwościami technicznymi lub w sposób odbiegający od jego zwykłego korzystania.
12. Odpowiedzialność z tytułu rękojmi jest wyłączona. Nie dotyczy to umów zawieranych w ramach sprzedaży konsumenckiej.
13. Dostawca może podjąć się także świadczenia serwisowych usług pogwarancyjnych na oddzielnie uzgodnionych zasadach.
14. W przypadku nieuzasadnionego wezwania Dostawcy w ramach zgłoszonej reklamacji do wymiany lub naprawy wyrobu (np. towaru wolnego od wad lub uszkodzonego wskutek niewłaściwego montażu lub użytkowania) Dostawca obciąża Zamawiającego poniesionymi kosztami.
15. Dostawca nie ponosi odpowiedzialności, jeżeli właściwość towarów dostarczonych w ramach Umowy nie odpowiada założonym przez Zamawiającego oczekiwaniom, choć towar spełnia wymagania określone w umowie.
16. Dostawca nie ponosi żadnej odpowiedzialności za posiadanie przez towary określonych cech ani za przydatność towaru do realizacji zamierzonych przez Zamawiającego celów, chyba że udzielił on Zamawiającemu pisemnego zapewnienia w tym zakresie.
17. Podstawą wszelkich roszczeń reklamacyjnych w przypadku zakupu nowych lub regenerowanych pomp, silników i przekładni hydraulicznych jest ich montaż, diagnostyka i uruchomienie przez nasz wyspecjalizowany w tej dziedzinie serwis. Koszty montażu w całości ponosi Zamawiający. W przeciwnym razie odpowiedzialność Dostawcy z tytułu gwarancji jest całkowicie wyłączona.
18. Dostawca nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne błędy w numerach porównawczych zawartych w dokumentach ofertowych, zamówieniach lub innych materiałach informacyjnych. Numery porównawcze mają charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowią podstawy do roszczeń wobec Dostawcy. Dostawca nie pokrywa kosztów wynikających z błędów w numerach porównawczych, w tym kosztów zwrotu, wymiany, transportu, demontażu, ponownego montażu ani żadnych innych kosztów poniesionych przez Zamawiającego lub osoby trzecie.

VIII. Zwrot lub wymiana towaru.

1. Prawo do zwrotu i wymiany
1.1. Klient ma prawo do zwrotu lub wymiany zakupionego towaru w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania przesyłki, zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.
1.2. Zwrot lub wymiana dotyczy wyłącznie produktów, które:
- Są zgodne z umową, nienaruszone i wolne od wad lub uszkodzeń wynikających z użytkowania przez Klienta.
- Znajdują się w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu oraz posiadają wszystkie elementy zestawu (np. instrukcje, dokumenty techniczne).

2. Wyłączenia od prawa zwrotu i wymiany
2.1. Zwrot lub wymiana nie obejmują:
- Towarów wykonanych na indywidualne zamówienie Klienta, takich jak produkty o niestandardowych wymiarach, parametrach technicznych lub specjalnych oznaczeniach.
- Elementów hydrauliki siłowej, takich jak uszczelnienia, węże hydrauliczne, filtry i inne części jednorazowego użytku, które zostały otwarte lub używane.
- Produktów, które zostały uszkodzone przez Klienta w wyniku niewłaściwego użytkowania.

3. Procedura zwrotu i wymiany
3.1. Przed dokonaniem zwrotu lub wymiany Klient zobowiązany jest skontaktować się z działem obsługi klienta, aby uzgodnić szczegóły zwrotu i/lub wymiany oraz potwierdzić, czy produkt spełnia warunki zwrotu. Kontakt możliwy jest:
- E-mailem: biuro@frejus.com.pl
- Telefonicznie: (+48) 505-818-281
3.2. Produkt należy odesłać na adres: 64-980 Trzcianka, Siedlisko 13.
3.3. Towar musi być odpowiednio zapakowany, aby zapobiec jego uszkodzeniu podczas transportu. Koszt przesyłki zwrotnej ponosi Klient, chyba że zwrot wynika z błędu po stronie sprzedawcy.

4. Koszty ponownego magazynowania
4.1. W przypadku zwrotu lub wymiany produktu z przyczyn niezależnych od sprzedawcy, mogą zostać naliczone koszty ponownego magazynowania wynoszące od 15% do 30% wartości netto zwracanego produktu.
4.2. Ostateczna wysokość opłaty za ponowne magazynowanie zostanie ustalona w zależności od stanu produktu i wymagań producenta lub dystrybutora.
4.3. Klient zostanie poinformowany o tych kosztach przed ich naliczeniem.

5. Dodatkowe zasady
5.1. W przypadku zwrotu lub wymiany Klient powinien upewnić się, że produkt nie został wykonany na specjalne zamówienie, co wyklucza prawo zwrotu.
5.2. Sklep zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia zwrotu lub wymiany, jeśli produkt nie spełnia warunków opisanych w punkcie 2.

IX. Odpowiedzialność.

1. Dostawca odpowiada wobec Zamawiającego jedynie za rzeczywiste straty, wynikłe z rażącego niedbalstwa Dostawcy, lub które Dostawca wyrządził Zamawiającemu umyślnie, z zastrzeżeniem innych postanowień niniejszych OWS lub bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa.
2. Dostawca nie ponosi względem Zamawiającego odpowiedzialności za straty produkcyjne, utratę zysku, stratę w korzystaniu, utratę kontraktów lub jakąkolwiek stratę wtórną lub niebezpośrednią jakiegokolwiek rodzaju. Łączna odpowiedzialność dostawcy ograniczona jest do wartości umowy lub zamówienia.
3. W przypadku wystąpienia przeciwko Zamawiającemu osoby trzeciej z jakimikolwiek roszczeniami mogącymi pozostawać w związku ze sprzedanym towarem, Zamawiający powinien o tym poinformować Dostawcę, doręczając pisemną informację w tym przedmiocie w terminie 14 dni.
4. Poza roszczeniami określonymi w niniejszych OWS, Zamawiającemu nie przysługują względem Dostawcy jakiekolwiek dalej idące roszczenia.
5. W przypadku jeżeli uchybienie terminowi dostawy towarów lub niewykonanie lub nienależyte wykonanie innego zobowiązania wynikającego z Umowy, będzie następstwem okoliczności, za które Dostawca nie ponosi odpowiedzialności w świetle postanowień niniejszych OWS, w tym, jeżeli uchybienie nastąpi z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, Dostawca nie jest wówczas zobowiązany do wykonania Umowy w terminach lub warunkach w niej określonych.
6. Niedotrzymanie przez Dostawcę dodatkowego terminu dostawy towarów lub innego zobowiązania wynikającego z umowy, z przyczyn za które Dostawca nie ponosi odpowiedzialności w świetle niniejszych OWS, nie zwalnia zamawiającego z obowiązku wykonania umowy, w tym z obowiązku odbioru towarów, zapłaty ceny lub innych świadczeń.

X. Właściwość miejscowa sądu i stosowane prawo.

1. Dla rozstrzygania wszelkich sporów właściwym jest sąd właściwości ogólnej Dostawcy.
2. W odniesieniu do wszystkich sporów pomiędzy Dostawcą a Zamawiającym obowiązuje wyłącznie prawo polskie.

XI. Postanowienia końcowe.

1. Uzupełnienie formularza zamówienia jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na przechowywanie oraz przetwarzanie zawartych w nim danych do celów związanych z realizacją oraz rozliczeniem zamówienia.
2. Poprzez złożenie zamówienia kupujący oświadcza, iż zapoznał się i akceptuje Ogólne Warunki Sprzedaży i Usług Dostawcy.
3. Dane osobowe strony, która złożyła zamówienie będą przetwarzane wyłącznie w celu realizacji złożonego zamówienia, w tym wystawienia faktury lub rachunku. Dane te są poufne i nie będą ujawniane osobom trzecim.
4. Zamawiający, który złożył zamówienie i dokonał zakupów towarów u Dostawcy ma prawo do wglądu do własnych danych osobowych oraz ich poprawek, a także usunięcia z bazy danych.
5. Sprzedający zobowiązuje się do ochrony danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 02.101.926).

Polityka Prywatności i Cookies

Niniejsza Polityka Prywatności określa zasady przetwarzania i ochrony danych osobowych użytkowników korzystających z serwisu internetowego prowadzonego przez Firmę Handlowo - Usługową Stanisław Frejus. W szczególności określa zasady, na jakich są zbierane, przetwarzane oraz zabezpieczane dane osobowe użytkowników zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO).

1. Administrator Danych
Administratorem danych osobowych jest Firma Handlowo - Usługowa Stanisław Frejus, z siedzibą pod adresem [Siedlisko 13, 64-980 Trzcianka], NIP: [7631785741], REGON: [970586687], zarządzająca stroną https://frejus.com.pl. Kontakt: frejus@op.pl.

2. Zakres Zbieranych Danych
Administrator przetwarza następujące dane osobowe użytkowników: - Formularz Kontaktowy: imię, nazwisko, e-mail, telefon (opcjonalnie).
- Narzędzia Analityczne i Marketingowe: Google Analytics (analiza ruchu), Google Ads (kampanie reklamowe), Hotjar (analiza zachowań), Crisp (czat).
- Newsletter: imię, e-mail (dane przetwarzane po wyrażeniu zgody przez użytkownika).
- Dane związane z korzystaniem ze strony: adres IP, dane dotyczące przeglądarki, dane na temat aktywności użytkownika na stronie.

3. Cele i Podstawy Przetwarzania Danych
Administrator przetwarza dane użytkowników w następujących celach: - Odpowiedź na zapytania z formularza: zgoda użytkownika (art. 6 ust. 1 lit. a RODO).
- Analityka i optymalizacja: zgoda użytkownika (art. 6 ust. 1 lit. a RODO).
- Reklamy spersonalizowane: zgoda użytkownika (art. 6 ust. 1 lit. a RODO).
- Komunikacja przez czat Crisp: zgoda użytkownika (art. 6 ust. 1 lit. a RODO).
- Wysyłka newslettera: zgoda użytkownika udzielona w formularzu zapisu (art. 6 ust. 1 lit. a RODO).
- Realizacja umowy: w przypadku zakupu produktów lub usług (art. 6 ust. 1 lit. b RODO).
- Spełnienie obowiązków prawnych: np. obowiązki podatkowe, księgowe (art. 6 ust. 1 lit. c RODO).

4. Odbiorcy Danych
Dane użytkowników mogą być przekazywane: - Pracownikom oraz współpracownikom Administratora, którzy muszą mieć dostęp do danych, aby wykonywać swoje obowiązki. - Podmiotom wspierającym Administratora w realizacji usług, takim jak Google, Hotjar, Crisp, oraz MailerLite, które działają na podstawie zawartych umów powierzenia przetwarzania danych zgodnych z RODO.

5. Przekazywanie Danych do Państw Trzecich
W związku z korzystaniem z narzędzi takich jak Google Analytics oraz Hotjar, dane mogą być przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy (np. do USA). Administrator zapewnia, że w takim przypadku przekazywanie danych odbywa się na podstawie odpowiednich zabezpieczeń, takich jak standardowe klauzule umowne zatwierdzone przez Komisję Europejską.

6. Okres Przechowywania Danych
- Formularz kontaktowy: dane są przechowywane przez okres do roku od zakończenia komunikacji.
- Narzędzia analityczne i marketingowe: dane są przechowywane zgodnie z polityką Google, Hotjar, Crisp lub do momentu wycofania zgody przez użytkownika.
- Newsletter: dane są przechowywane do czasu wycofania zgody przez użytkownika.
- Dane związane z realizacją umowy: dane są przechowywane przez okres niezbędny do realizacji obowiązków prawnych, w tym obowiązków podatkowych i księgowych.

7. Prawa Użytkownika
Użytkownik ma prawo do: - Dostępu do danych – możliwość uzyskania informacji na temat przetwarzanych danych osobowych (art. 15 RODO).
- Sprostowania danych – możliwość poprawienia nieprawidłowych danych (art. 16 RODO).
- Usunięcia danych – możliwość żądania usunięcia danych, gdy nie są już potrzebne do celów, dla których zostały zebrane (art. 17 RODO).
- Ograniczenia przetwarzania – możliwość żądania ograniczenia przetwarzania danych w określonych przypadkach (art. 18 RODO).
- Przeniesienia danych – możliwość uzyskania kopii danych lub przeniesienia ich do innego administratora (art. 20 RODO).
- Sprzeciwu – możliwość wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych na podstawie uzasadnionego interesu (art. 21 RODO).
- Wycofania zgody – w każdej chwili, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Kontakt: biuro@frejus.com.pl.

8. Pliki Cookies i Zgoda
Strona internetowa wykorzystuje pliki cookies w celu: - Zapewnienia prawidłowego funkcjonowania strony – cookies techniczne i funkcjonalne, które są niezbędne do działania strony.
- Analizy ruchu i optymalizacji – cookies analityczne, które wymagają zgody użytkownika.
- Personalizacji treści reklamowych – cookies marketingowe, które wymagają zgody użytkownika.
Użytkownik może w każdej chwili zmienić ustawienia przeglądarki dotyczące plików cookies lub całkowicie je zablokować, jednak może to wpłynąć na prawidłowe działanie strony.

9. Newsletter
- Zapis na newsletter: Użytkownik może zapisać się na newsletter, podając swoje dane (imię, e-mail) i wyrażając zgodę na ich przetwarzanie. Dane te będą wykorzystywane wyłącznie do celów marketingowych, tj. przesyłania informacji o nowościach, promocjach oraz produktach oferowanych przez Firma Handlowo - Usługowa Stanisław Frejus.
- Administrator danych newslettera: Firma Handlowo - Usługowa Stanisław Frejus.
- Podmiot przetwarzający: MailerLite – narzędzie, za pośrednictwem którego realizowane są kampanie newsletterowe. W każdej wiadomości znajduje się link umożliwiający użytkownikowi wypisanie się z listy subskrybentów.
- Okres przetwarzania: dane przechowywane są do momentu wycofania zgody przez użytkownika, poprzez wypisanie się z newslettera.

10. Zmiany Polityki Prywatności
Administrator zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w niniejszej polityce prywatności. Wszelkie zmiany będą publikowane na tej stronie. Zaleca się regularne sprawdzanie polityki prywatności w celu zapoznania się z aktualnymi zasadami.

W razie pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt: biuro@frejus.com.pl


Menu
  • Strona główna
  • Kategorie
  • Współpraca
  • Serwis
  • Polityka firmy
  • Kontakt
  • FAQ
Kategorie
  • Akumulatory hydrauliczne
  • Chłodnice oleju
  • Części do pomp hydraulicznych
  • Filtry
  • Orbitrole
  • Pompy do maszyn budowlanych
  • Pompy do maszyn rolniczych
  • Pompy do samochodów ciężarowych
  • Pompy do wind
  • Pompy do wózków widłowych
  • Pompy doładowujące
  • Pompy pozostałe
  • Pompy tłoczkowe
  • Przekładnie i Sprzęgła
  • Przyłącza
  • Rozdzielacze i zawory
  • Silniki Hydrauliczne
  • Siłowniki
Social media
Odwiedź nas na Facebooku

Facebook

Zobacz nas na Instagramie

Instagram

Subskrybuj nas na YouTube

YouTube

Połącz się z nami na LinkedIn

LinkedIn

Softwhale © 2025

Logo Unii Europejskiej Logo inicjatywy LEADER Logo Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich

"Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich: Europa inwestująca w obszary wiejskie." Operacja pod nazwą: „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność” w ramach działania „Wsparcie dla rozwoju lokalnego w ramach inicjatywy LEADER”" , mająca na celu Rozwój przedsiębiorstwa poprzez inwestycję w budowę hali magazynowej, co pozwoli na zwiększenie zatrudnienia i poprawę wyników ekonomicznych przedsiębiorstwa, współfinansowana jest ze środków Unii Europejskiej w ramach działania "Wsparcie dla rozwoju lokalnego w ramach inicjatywy LEADER" Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.